Sezer Yesiltas
07 Nisan 2007
 

Pardus 2007 Beryl Manager Gösterisi

Pardus 2007'ye Beryl Manager pencere yöneticisini kurduktan sonra bilgisayar kullanmanın keyfi yüzlerce kat artıyor. Bu pencere yöneticisi sayesinde yapabildiklerinizi görünce gözlerinize inanamayacaksınız. Bir video hazırlamayı düşündüm ama zaten youtube'da bir çok video var, bunlardan iki tanesini buraya ekliyorum:





Beryl Manager'ı Pardus 2007'ye kurmak için aşağıdaki dökümanı adım adım takip etmelisiniz:
http://tr.pardus-wiki.org/NASIL:AIGLX_ve_BERYL_Kurulumu

Pardus hakkında bilgi için daha önce yazdığım şu yazıya göz atabilirsiniz:
http://www.yesiltas.net/sezer/2007/03/pardus.html

Benim ekran görüntülerim:

.: ALT+TAB tuşu ile pencere değiştirme :.





.: Küp Masaüstü özelliği :.


.: Küp Masaüstü özelliği :.



.: Esneyebilen Pencereler :.




Etiketler: , ,

 
Yorumlar:
üstat sormak istediğim bu beryl için yapılan ayarlar sanıyorum ekran kartının bios ayarlarını değiştiriyor ( 16 rakamının 24 olarak değiştirilmesi) bu değişiklikler windows kullanırken oyunların açılmasında sorun yaratırmı ekran kartı nvidia geforce fx 5500 256 mb çünkü oyunlar açılmıyor tşk
 
Dökümanda bahsedilen değişiklikler tamamen Linux üzerinde çalışan programlarla ilgili, Beryl için veya başka bir nedenle Linux'un konfigürasyon dosyalarında yaptığınız değişiklikler Windows'unuzun çalışma şeklini değiştirmemesi gerekir. Tabi Windows'unuzun ayrı bir partitiona veya diske kurulmuş olduğunu varsayıyorum, eğer bir sanal makina ortamında Windows kullanıyorsanız ekran kartınızın bir çok özelliğini zaten kullanamazsınız.
 
Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]





<< Ana Sayfa

Pardus... Özgürlük İçin...

Yeni yazılardan RSS ile haberdar olun
Yeni yazılardan Email ile haberdar olun
<$Kullandığım veya araştırdığım Windows, Linux veya Cep Telefonu yazılımların tanıtımını, ilgimi çeken web siteleri ve hizmetlerini ve bazı ufak tefek temel bilgileri vakit buldukça burada paylaşacağım.r /> 'Burada yer alan web sitesi,kurum,kuruluş veya yazılımlarla ilgili herhangi bir ticari ilişkim bulunmadğı gibi tüm yorumlar tamamen kişiseldir ve şahsi deneyimlere dayalıdır. Tanıtım yapılan yazılım ve hizmetler, üretici kuruluşa (ve yazdıklarımdan dolayı bana) herhangi bir sorumluluk yüklemez.'



<$
Fotoğrafım
Ad:
Konum: Istanbul, Türkiye